piątek, 3 kwietnia 2015

(71) Zima i Święta Kurczakowe

Matko i córko tosz to śnieg.
No takie widoki na Wielkanoc jak dla mnie bezcenne.
Zastanawiałam się wczoraj po co ja chowałam zimowe rzeczy do szafy jak to jeszcze nie koniec tej zabawy śniegiem :) Co prawda nie ma co narzekać i tak nie mieliśmy takiej 
zimy w tym roku jak była kiedyś ale uważam że ta teraz to 
taki żarcik. :D
 W zasadzie to nie przeszkadzałoby mi to tak bardzo gdybym nie musiała tak rano być w pracy...
I w to największe zimno iść :)
A samochód dalej w naprawie i uskuteczniam chód długodystansowy :)

Zastanawiałyście się jak będzie wyglądał lany poniedziałek ?

"Uwaga Śnieżka leciiiii!!!!"


Na zakończenie mojej narzekającej notki :

Sama Wera robiła w przedszkolu :) Jeszcze urośnie tam owies :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz