poniedziałek, 31 stycznia 2011

(27) Kiedy Śpisz...

Całusek w Usteczka Dostaje Moja Córeczka!!     My Sweet Princessssss I'm Love you !! 
Jesteś naj naj najpiękniejszym na świecie dzieciaczkiem który przyniósł mi bardzo ale to bardzo wiele szczęścia ! chce być przy tobie w złych chwilach, jak i chce być w chwilach kiedy twoja buzia będzie uśmiechnięta =) 

"Nie Smuć Się Smutek Jest Grzechem"


Nie Smuć Się Smutek Jest Grzechem Popatrz na Gwiazdy na niebie 
poczuj na ciele jak wiaterek wieje przynosi nadzieje złe chwile zabiera
Pisze twój Tata  Masz We Mnie Przyjaciela !!!!
Takiego Ziomka nr 1 Bejbeee:):)
Busssiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak:*


"...Piszę te wersy, tylko kiedy śpisz, kie...kiedy śpisz, kie...kiedy śpisz.
Świat nie jest taki sam kiedy śpisz. Kiedy śpisz, kiedy śpisz, kiedy śpisz...."

Jest Noc.... Ciemna I Głucha otacza mnie cisza i powietrze które noskiem wypuszczasz. Patrze do łóżeczka jak spokojnie i śpisz twoje maleńkie dłonie trzymasz koło buzi jest ci cieplutko bo w nocy się nie budzisz, przesypiasz już całą noc budzisz się z uśmiechem co rano jesteś piękna chociaż często marudzisz. Jestem Ciekaw Weronika co ci się w tej chwili śni czy rozumiesz to co do ciebie mówię   śmiejesz się ale czy twój śmiech jest kontrolowany ?  chciałbym zadać ci tyle pytań i na nie poznać odpowiedź. Czuje się zmęczony zaczynają boleć mnie skronie chce byś wiedziała że chciałbym być zawsze przy tobie. Choć życie różnie się toczy Kocham Cie CóreczkoPisze Te Słowa w Nocy i Za Dnia powtarzam ci je do uszka kocham cię Córeczko bardziej niż cie kocha mamusia!!   to kilka wersów które są dla ciebie od Serducha

"Teraz Twój świat to zabawki i kredki.
 Dom to nie Bagdad, nie ulice we krwi.
Ta nie wiedza której Ci zazdroszczę,  którą miał Budda kiedy żył jak książę.
Będziesz kobietą, będę siwy z nerwów. 
Ilu kadetom powiem, szczylu serwus.
Pal gumę, jak skrzywdzisz moją córkę. 
Zamów trumnę, bo się mocno W*****...."
  

"...Jak w tym filmie Roberto Benigni, takim ojcem chcę być w tej chwili...."
Tata 


Komentarze:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz