czwartek, 28 kwietnia 2011

(29) JESTEŚMY ;)

Witam Wszystkich.

Minęło prawie dwa miesiące jak nie pisałam na blogu. Przepraszam!
To nie z powodu porzucenia ani niczego podobnego. Po prostu najzwyczajniej w świecie nie miałam internetu. Niestety dostępność moja w wirtualnym świecie jest ograniczona do minimum. 
Z góry przepraszam za dłuższe przerwy.

Weronika za kilka dni skończy pół roku. Czas leci bardzo szybko nawet nie wiem kiedy to zleciało. 
Przez czas nie obecności Córa nabyła kilka umiejętności:
* Próbuje siadać i całkiem sprawnie jej to wychodzi
* Pluje jak coś jej nie smakuje
* Śmieje się na głos (tak jak dorosły hehehehe a nie heeeeeee) :D:D
* Sama je mleczko ja tylko nadzoruje przechylanie butelki tego jeszcze nie pojmuje że oprócz trzymania butelki i włożenia do buźki trzeba przechylać ;)
* bije wszytko (tzn klepie) lub wszystkim ;)
* Przekręca się na brzuszek i z brzuszka 

Trochę się nazbierało.
Po za tym jeszcze nie skończyłyśmy szczepionek ostatnia 3 seria 24 maja.
A tak wszytko dobrze.

W weekend rzed świętami przeszłyśmy prze 3 dniówkę. Mocno gorączkowała aż 39,2. ale nie jechałyśmy do szpitala bo Nika ładnie jadła i piła więc dałam proszki na obniżenie gorączki a w poniedziałek poszłyśmy do lekarza. Doktor powiedziała że dobrze zrobiłyśmy bo w szpitalu by nas tylko trzymali i szukali chorób.
Mała była dzielna. Na święta była zdrowa i uśmiechnięta.

U mnie:
Jest OK mogło by być lepiej ale nie narzekam prawdopodobnie 15 maja zostanę chrzestną Synka siostry.
Pisałam o niej byłyśmy w ciąży razem w podobnym terminie ( 5 dni różnicy a między dzieciaczkami jest 11 dni. On starszy)

Jeśli nie zdążę was odwiedzić przepraszam!


Pozdrawiam i do napisania;)


Komentarze:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz