wtorek, 29 stycznia 2013

(60) Czas płynie

CO U MNIE?
Matko dziś mamy 29. Jak ten czas szybko płynie. 
Już za kilka dni kończę 23 lata! URODZINKI ;)
Po prostu obłęd. 

Samopoczucie lepsze niż ostatnio. Chyba ten dołek miną. Ale niestety to nie jest to co bym chciała. Trochę pracy i powoli się dotrze do celu. Po za tym wzięłam się za swoje zdrowie. I poumawiałam wizyty kontrolne. Niestety problem z kolanami wrócił i chyba to mnie tak zmotywowało do działania. Tak więc wizyty są zamówione i trzeba iść i się badać.

WERONIKA
Mała ma jakieś problemy z brzuszkiem i załatwianiem się. Też idziemy zrobić badania kontrolne. Bo niestety nic z domowych sposobów nie działa jak należy.


Wiec dla pewności idziemy zrobić badania. Po za tym ostatnio nie chce spać w dzień co skutkuje tym  że o godzinie 16 jest marudna i nieznośna i tak do 20. 

Ostatnio przypomniałam sobie że kupiłam kiedyś zestaw naczyń dla Weroniki ale ze względu na wiek nie wyciągałam ich i teraz to zrobiłam i Weronika w  siódmym niebie. Oczywiście był mały problem z ogonkiem tygryska bo dlaczego on włożył go do miseczki i kubeczka. Mama wytrwale tłumaczyła że to tak dla ozdoby i żeby Weroniśce się podobało i w końcu odpuściła. 

 BLOGI
 Niestety mam zaległości u was ale nadrobię to jak tylko przyjdzie mi nowy transfer na neta.

BLOG
Zamówiłam szablon i teraz czekam na poprawkę. Ponieważ to co zostało zrobione nie spełniło moich oczekiwań. Tzn tło jakie do szablonu zostało zrobione jest BOSKIE ale reszta do poprawki ;) Oczywiście dziękuję a czas poświęcony na zrobienie tego szablonu.

5 komentarzy:

  1. fajny zestaw kiedyś też taki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ten komplecik z tygryskami :-) no i wszystkiego najlepszego na zbliżające się urodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A może te problemy z brzuszkiem są spowodowane alergią?

    OdpowiedzUsuń