piątek, 9 kwietnia 2010

(2) I tAk DzIeŃ pO dNiU...


Każdy dzień jest coraz ciekawszy

choć czasem męczący ale fascynujący.
Wczoraj miał dzień śpiocha mogła bym nie wstawać w ogóle
a znowu dziś jest fajnie i tak dziwnie lekko
po za tym że znowu mnie brzuszek bolał
bo aniołkowi zabrakło miejsca.
To jest takie uczucie jak by się rozpychał z całych sił.
Niestety nie mogę brać nospy a z innymi lekami mam uważać
wiec borę tylko wtedy kiedy już naprawdę maluch przesadza.
Po za ty czuję się dobrze czasem mam tylko nudności
ale nie są one zbyt częste i bardzo mnie to cieszy. Nie znoszę kiedy jest mi nie dobrze. Czasem ma zawroty głowy hmmm.... wczoraj miałam taką chwile że zastanawiałam się czy aby na pewno dobrze widzę. ;)
Leki mam przepisane i muszę je brać jeden na dzień Folik i dwa na noc Luteina.
Nie mogę się doczekać następnej wizyty która będzie po niedzieli lub w następny tygodniu. To zależy od rozmowy z lekarzem. Przecież oni i tak wie kiedy co potrzeba.



Dziś założyłam sobie konto na netmama.pl Bardzo fajny portal dużo informacji oraz mam które dzielą się swoimi przeżyciami. Polecam :) Jestem już taka śpiąca i zmęczona że jak padnę na łóżeczko to zasnę w oka mgnieniu i będę spała jak zabita. :) Zapraszam do moich linków warto odwiedzić i zobaczyć. Dobranoc kolorowych snów. ;)






Komentarze:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz