czwartek, 8 kwietnia 2010

(1) PoCzĄtEcZeK !i!i

Kilka dni temu zaczęła się moja największa przygoda życia
Pt. "Macierzyństwo"
Jest to dopiero sam początek ale już wiem że będzie to niezwykłe przeżycie.
Gdy zobaczyłam dwie kreseczki na teście cieszyłam się jak małe dziecko
choć moja pierwsza reakcja na to nie wskazywała.
Milion pytań jak? co? jak powiedzieć rodzicom?
Mam dopiero te 20 latek 
ale powiedzenie rodzicom "będziecie dziatkami" chyba jest łatwe w wieku 27 - 30 lat
ale nie w wieku 20 choć to też zależy od rodziców
i samego siebie.
Moja mam była młodsza ode mnie jak przychodziłam na świat
ale jednak mam lek przed poinformowaniem ich.
Po kilku godzinach przeszły mi te wywody na temat rodziców i innych pytań z tym związanych
i przyszła niesamowita radość!!
(wyobraźnia zaczyna działać)
Taki maleńki brzdąc biegający po domu
krzyczący coś po swojemu
i cieszący się ze właśnie popsuł 4 pilot z rzędu ponieważ jest dobry do zabawy ;)


Pierwsza wizyta u lekarza już się odbyła 
lekarz przepisał mi dwa leki na noc i na dzień 
kolejna wizyta będzie już niedługo a na niej może już pierwsze usg ;)





Komentarze:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz