sobota, 17 lipca 2010

(10) Mała Księżniczko !!

 Moja mała Księżniczko już niedługo oczka otworzysz na ten wielki pełen kłamstwa świat
twoje maleńkie dłonie dotkną tego czego dotykają moje dłonie.
maleńkie nóżki będą stąpać twardo po ziemi
twój nosek poczuje zapach kwiatów na łące
twoje oczka zobaczą słońce
twoje usteczka powiedzą mamo!  tato!
bicie twojego serduszka to mój inhalator
na razie tylko mogę poczuć poprzez brzuszek twojej mamusi która pod serduszkiem nosić cie musi  jak kopiesz mały draniu!   
Teraz Twój świat to zabawki i kredki.
Dom to nie Bagdad, nie ulice we krwi.
Ta nie wiedza której Ci zazdroszczę, którą miał Budda kiedy żył jak książę.
Będziesz kobietą, będę siwy z nerwów.
Ilu kadetom powiem, szczylu serwus.
Pal gumę, jak skrzywdzisz moją córkę.
Zamów trumnę, bo się mocno wkur***.
Tak, pamiętam ten spacer dobrze. W parku do nas ten pacjent podszedł.
To był wrak, źrenic brak prawie. Spytałaś co mu jest, a ja kłamię, kłamię.
 za to kłamstwo nie skończę w piekle. Gdy będę mówił, że życie jest piękne.
Jak w tym filmie Roberto Benigni, takim ojcem chcę być w tej chwili !!


                                                                          
To Beee Continue....



(Tata)

Komentarze:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz