środa, 27 października 2010

(22) JeSzCze JeDnA OsoBa...

Witam ponownie wszystkich odwiedzających.
Jeszcze w jednej osobie ale jutro wszytko się okaże. Kolejna wizyta u lekarza. 

Dziś króciutko za to jutro dopiszę więcej informacji.


EDIT (27.10.10):

Przepraszam że z lekkim opóźnieniem ale ostatnio strasznie źle się czuję. Nie wysypiam się. U lekarza:
Rozwarcie na 1,5 cm, Szyjka miękka przygotowana do porodu, Główka mocno przyparta do ujścia.

Kazał mi liczyć ruch od 9:00 do 10 ruchu zapisywać i na czwartek mam wizytę o ile zdążę bo po raz kolejny lekarz śmie w to wątpić. Odstawił mi wszystkie leki jakie brałam i zostałam tylko z witaminami. Po za tym mam sprawdzać czy mi się nic nie sączy w razie potrzeby jechać do szpitala. A i jeszcze jedno ciąże donosiłam wiec lekarz stwierdził że mała może się już rodzić ;)


Księżniczka chyba już się przygotowuje bo jest spokojniejsza choć jej ruchy sprawiają już czasem ból. Po za tym ciekawa jestem czy podrosła.

Już nie mogę się jej doczekać :)



Komentarze:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz