środa, 20 października 2010

(20) MaMy WsZyStKo?

Witam wszystkie mamy mnie odwiedzające.
Dziś notka bardziej zdjęciowa :) Bo pokażę wam co wybrałam do szpitala i jak możecie to wyrazicie swoje zdanie na ten temat. Czy dobre ciuszki i czego jeszcze potrzebuję. Torbę dla małej mam już spakowaną.






I do tego jeszcze śpioszki których nie mam zdjęcia. Oczywiście nie zapomniałam o niedrapkach i skarpetkach.

Rożek też już mamy zakupiony :)
a wygląda on tak :

Po za tym wszytko u nas dobrze. Czuje się lepiej i pocieszam się myślą że to już niedługo i będę małą ściskać w swych ramionach. 
Tak na marginesie to powiedzcie mi kochane wy moje kiedy odchodzi czop śluzowy?
Bo wydaje mi się że ja już właśnie się go pozbyłam. I jak czytałam na internecie to od takiego wydalenia do porodu może dzielić zaledwie kilka godzin ale dni. Jak to u was było?


Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.




Komentarze:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz