środa, 23 maja 2012

(41)Czas ucieka...

Witam ponownie.

Po długim czasie znowu się przemogłam do naskrobania tutaj nowej notki.
Nie było łatwo przez ten okres... ale mniejsza o to. To nie blog o mnie tylko o małej Księżniczce.

Weronika.

Na dzień dzisiejszy 18 miesięcy. Widać na zdjęciach jak się zmieniła :)
Dużo nowych umiejętności i dużo nowych wrażeń. Pierwsze zdarte kolanko :) I prawie wszystkie ząbki.
Słówka jakie już umie to:
Mama
Tata
Baba
Dada
Daj
Mam
Dobły ( hehe jakoś r jej nie wychodzi ;))
Gaga = Zgaga
hał hał = pies
Miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaał = Kotek
Bum Bum = samochód lub jechałam, będę jechać
Babam = jak upadnie ona lub coś
Opa =  jak wchodzi po schodach lub gdzieś się wspina ;)
Am

I pełno swoich słówek których znaczenia nie zawsze rozumiem. Po za tym ma etap karmienia lalek. Sama obiadu nie zje musi z lalą jak lala nie to i Weronika nie. Myślałam że ten etap jest trochę później u dzieci. Ale widać potrafi być i w tak wczesnym wieku.

Biega już tak dobrze że nie chce chodzić na spacerze za rączkę. Tylko sama bo to już dorosła dama. :) Ma tyle energii  że ja będąc z nią 2 h na placu jestem zmęczona a ona może jeszcze 3 razy tyle. I na huśtawkę potem zjeżdżalnia piaskownica i znowu to samo ;) oczywiście ja wszytko muszę z nią robić. Na szczęście nie każe mi zjeżdżać ze sobą. Hehe to mogło by dość dziwnie wyglądać.

Jedzonko.
Z posiłków dla maluszków zostały tylko kaszki tak reszta już odstawiona. Woli zwykłe jedzenie.
Co do wagi dopiero waży 9.800. Ale wyniki wszystkie są dobre. :)


Jak macie jakieś pytania lub chciały byście żebym jakiś temat poruszyła to piszcie.


Pozdrawiamy :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję, że się odezwałaś :) Już myślałam, że dałaś sobie spokój z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze sie, ze sie odezwalas.. w koncu;) bo juz myslalam, ze zrezygnowalas z pisania;p A Wercia sliczna;) urosla mala Panna;D pozdrawiam:*:* i zapraszam w wolnych chwilach do nas..

    OdpowiedzUsuń