czwartek, 24 maja 2012

(42) Ciężki dzień?

Właśnie mamy chwilę odpoczynku :)
Dlaczego mamy  bo dziś Nikuśka mi cały dzień pomaga. Nawet włosy chciałam mi pomóc umyć :)

Połowa ciężkiego dnia za nami a druga połowa przed nami. A chciałam jeszcze zmieścić spacer... Może się uda ale połączony z zakupami czego nie lubię. Nie lubię dlatego że potem jak wracamy to Nika marudzi i chce jeszcze na plac po mimo że wcześniej na nim byłyśmy. Po za tym uważam że zakupy to zakupy a czas na spacer to czas na spacer.

Co moje kochane dziecko dzisiaj wymyśliło. Stwierdziła że skoro piesek wywala chrupki z miski ona je posprząta w ramach porządków w kuchni i zaczęła je wrzucać ale do miski z wodą przy tym wydając dźwięki zwiastujące że coś psoci. Teraz siedzimy na balkonie i Nika wyrzuca butelki i zabawki za balkon. Potem będzie mnie ciągnęła na dół żeby po nie pójść a następnie znowu je zrzuci. ;) Co za diabełek mały :)


BLOG
Jak widać zaszły pewne zmiany wizualne i nie tylko na blogu. Trzeba go trochę odświeżyć. W końcu po takim czasie dużo się zmieniło u nas wiec i na blogu też. Taka zmiana tu myślę że dobrze zrobi. Usunęłam parę zakładek. Zmieniłam zakładkę "Weronika Nikola" oraz dodałam zakładkę "konkursy". Zdradzę wam że w niedługim czasie postanowiłam zrobić swój własny konkurs z nagrodami. Może nie będą one super wypasione ale na pewno przydatne.
Po za tym do linków 'Zaglądam...", które pojawiły się z prawej strony doszło kilka nowych adresów.


JA
Ja - Postanowiłam założyć swojego bloga. O moich problemach i o moim życiu. Tu nie chcę wylewać swoich żali czy tym podobnych spraw gdyż to miał być i ma być nadal blog dla dziecka i o nim. Gdy już przygotuję swój kąt w sieci na pewno dostaniecie link (pod warunkiem że będziecie chciały)



Cieszę się że znowu z wami jestem mam nadzieję że znowu was będzie razem ze mną dużo jak poprzednim razem ;)

Pozdrawiam.


P.S Wracamy do pracy bo do tego sklepu to chyba nie dojdę dziś ;)


EDIT:

Właśnie zarejestrowałam się w programie wyświetlającym na blogu reklamy. Chciałam zapytać czy wy może korzystacie z tego i czy to jest opłacalne itp.

EDIT2:
Założyłam już drugiego bloga wykorzystałam moment spaceru małej z dziadkiem.
http://tearinthesky.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Dziękujemy bardzo za odwiedzimy.
    Sami "wtajemniczamy" się w Wasze życie.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh ciesze sie, ze w koncu wrocilas do nas na calego;) slicznie tu u Ciebie, lepiej niz przedtem musze przyznac ;)) lepiej sie czyta..;)) hehe a Werka widze psotnica mała ;p;)
    Ja oczywiscie zapisuje blog drugi do swoich linkow i bede zagladac;))

    zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, bedziemy zaglądać, wtajemniczamy się też w Wasze życie póki co, miło nam że nas odwiedziłaś :) bedziemy wpadać tu i czytać :) a co do tych reklam to daj znać po czasie jak to wygląda bo ja też o tym myślę :) pozdrawiamy i milego Dnia Matki życzymy :)

    OdpowiedzUsuń