wtorek, 31 marca 2015

(70) UśMieCh Za GrOsz

Wiosna wiosna :) Już coraz cieplej a u nas słoneczko świeci nawet w pochmurne dni :)


Kolejne święta przed nami :)
Tym razem te żółte i jajeczne. U nas przygotowania pełną parą. Weronika coraz więcej pomaga ;) no w końcu jak ona to mówi jest już prawie dorosła bo w tym roku kończy 5 lat.
A jak u Was idą przygotowania? Co szykujecie na stół świąteczny?
Ja szukam czegoś nie typowego może wy macie jakieś pomysły? 
Zawzięłam się w tym roku i posiałam rzeżuchę na stół wielkanocny :) W środek wsadzę baranka i będzie ładnie wyglądać. Weronika będzie ze mną robić pisanki :) Już nie może się doczekać. Pan Mój też zaangażowany w przygotowania w 100% wiec sama tego nie robię. Moja kochana babcia jest zadowolona że taki fajny facet jest ze mną. Mniej roboty niach niach. Zawsze to fajnie mieć dodatkową parę rąk Męskich do pracy :) 


Czas zmian nadal trwa :) Zmieniłam pracę na lepsiejszą, faceta nie zmieniłam i mam nadzieje że on jest tego samego zdania co ja. Teraz dopiero zaczynam czuć że żyje. Mogę się cieszyć wszystkim w 100%. Moja córka też się zmieniła. Całkiem inaczej się zachowuje i jest o wiele spokojniejsza. Duża dama już z niej :) 

Miłego Dnia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz